Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Već neko vrijeme s djecom radimo na projektu “Promet”. Tako smo prilikom upoznavanja djece s kopnenim prometom, prometnim znakovima i mnoštvom drugih stvari, došli i do vozila od posebne važnosti – interventnih vozila. Odlučili smo u posjet pozvati vatrogasce, soblje hitne medicinske pomoći i prometne policajce. Prvi naši gosti bili su vatrogasci. Djeca su bila oduševljena vatrogasnim vozilom, a naš Ivan je posebno za tu prigodu obukao vatrogasnu odoru i sa velikim oduševljenjem na kraju i sjeo za volan.
U sklopu Mjeseca hrvatske knjige koji se tradicionalno obilježava od 15. listopada do 15. studenoga posjetili smo Gradsku knjižnicu Trogir i saznali odgovore na svoja pitanja: Gdje stanuju knjige i zašto su one važne?
U sklopu projekta organizirali smo glazbenu radionicu “Srednjovjekovna glazba” i pozvali u goste Lirinog tatu, profesora klarineta Jakova Košćinu. Vrlo rado odazvao se našem pozivu, ponio sa sobom i nekoliko instrumenata (frulu, klarinet i gitaru). Djeca su imala priliku upoznati se sa svakim instrumentom pojedinačno, a onda i uvidjeti razliku između srednjovjekovne i klasične glazbe te naših pjesmica koje smo na kraju zapjevali sa dragim gostom. Veliko hvala Lirinom tati!
U sklopu projekta “Srednjovjekovni Trogir” održane su čak dvije radionice za djecu i roditelje ( 6-satni i 10-satni boravak). Odaziv roditelja bio je izvrstan, proveli smo zaista ugodno vrijeme izrađujući torbice, ukrase i velove za naše princeze te oslikavajući tunike, kacige i štitove za naše vitezove.