Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
U ponedjeljak, 18. siječnja 2021. svečano je otvoren "Leptirić", novi područni objekt u Dječjem vrtiću "Trogir".
"Leptirić" ima površinu od oko 800 metara kvadratnih, opremljen je najmodernijom didaktičkom, edukativnom i razvojnom opremom. Osim dvije velike prostorije u kojima su smještene dvije odgojne skupine (jaslička i mješovita), u njemu se nalazi i sportska dvorana s najnaprednijim elementima za fizički i motorički razvoj djece, jedina takva u mreži dječjih vrtića Grada Trogira. Unutar objekta su i uredski prostori, također suvremeno opremljeni, namijenjeni upravi DV "Trogir".
U novi vrtić je uloženo 4,6 milijuna kuna od čega je 85 posto sredstava povučeno iz Europskog poljoprivrednog fonda za ruralni razvoj, dok je ostalih 15 posto sufinancirao Grad Trogir.
Ono što posebno želimo naglasiti ovom objavom jest činjenica da je sav potrošni materijal kojeg odgajatelji svakodnevno koriste u radu s djecom, nabavljen kroz projekt DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI, financiran iz Europskog socijalnog fonda.
NAPOMENA: Ispunjen obrazac Izjave o nepostojanju zapreka iz članka 25. Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju potrebno je priložiti uz svaku prijavu na niže objavljene natječaje. Obrazac Izjave nalazi se u priloženim dokumentima pod rednim brojem 5.
obavještavamo vas da se privremeno obustavlja održavanje sportskog programa u svim našim odgojnim skupinama, a sve u svrhu sprječavanja daljnjeg širenja bolesti COVID-19 (Odluka donesena temeljem čl.37. Zakona o Ustanovama i čl. 56. Statuta Dječjeg vrtića Trogir, klasa:601-01-01/20-01/420, urbroj:2184-17-20-1).
Smatramo da se u situaciji u kojoj se nalazimo, svi zajedno moramo odgovorno ponašati i shodno tome donositi odluke, i to prvenstveno zbog zdravlja i sigurnosti naše djece, ali i svim djelatnika.
Zahvaljujemo na razumijevanju!
Voditeljica projekta DJEČJI VRTIĆ TROGIR - PARTNER OBITELJI
Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost Dječjeg vrtića Trogir.
U našem vrtiću su se tijekom mjeseca listopada održala dva programa za stručno i profesionalno usavršavanje, a dio su EU projekta Dječji vrtić Trogir – partner obitelji.
Riječ je o PROGRAMU ODGOJA ZA NENASILJE i PROGRAMU PRIPREME ODGAJATELJA ZA RAD S RODITELJIMA. Autorica i voditeljica navedenih programa je mr. sci. Nada Žanko, psiholog učitelj i supervizor transakcijske analize.
Polaznice su u sklopu ovih radionica usvojile nova znanja na temu pripreme djece za odgovorno i nenasilno ponašanje na osnovi internalizacije pet univerzalnih ljudskih načela i vrijednosti: istina, ljubav, mir, ispravno djelovanje i nenasilje (njihovo usvajanje razvija smisao za sreću, radost i društvenu odgovornost te tako pojedinci postaju korisniji i zdraviji članovi zajednice) te na temu motivacije, edukacije i stimulacije roditelja za bolju suradnju i zajednički pristup u podizanju djece.