(021) 881 271 kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
header slika pcelice

U pedagoškoj godini 2018./2019. u Dječjem vrtiću Trogir provodili smo projekt DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI

04. rujna 2018.

U sklopu poziva „Unaprjeđenje usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja“ Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., ravnateljica Dječjeg vrtića „Trogir“ potpisala je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava „Dječji vrtić Trogir – partner obitelji“, oznake UP.02.2.2.08.0024. Projekt financira Europska Unija iz Europskog socijalnog fonda (ESF), a doprinosit će usklađivanju poslovnog i obiteljskog života na način da će se radno vrijeme dječjeg vrtića prilagoditi radnom vremenu roditelja. Svečana podjela Ugovora održana je u Gradskom muzeju u Splitu, a pored ravnatelja dječjih vrtića podjeli su prisustvovali i ministrica za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, gđa Nada Murganić, ministar rada i mirovinskoga sustava, g. Marko Pavić, ravnatelj Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, g. Ante Lončar, župan Splitsko-dalmatinske županije, g. Blaženko Boban te gradonačelnik Grada Splita, g. Andro Krstulović Opara.

Rujan 2018.

Projektom smo zaposlili dvije odgojiteljice na pola radnog vremena za rad u produljenom boravku, tri odgojiteljice na puno radno vrijeme za rad u poslijepodnevnom boravku, logopeda na pola radnog vremena, te dva člana užeg projektnog tima i to financijskog administratora i voditelja projekta. Podršku užem projektnom timu pružat će širi tim sastavljen od prijašnjih zaposlenika Dječjeg vrtića „Trogir“ kao i Grad Trogir koji će posebno doprinositi svojim stručnim kapacitetima i pritom koristiti svoja provedbena iskustva.

Listopad – prosinac 2018.

Projekt Dječji vrtić Trogir – partner obitelji je dobio svoj logo kojega je osmislio g. Stjepko Rošin, diplomirani dizajner i samostalni umjetnik.

Kako i sam autor kaže, logo je jednostavan i dječji, a evo kojim riječima ga je pobliže opisao, odnosno obrazložio svoje idejno rješenje:

Označavanje grbom i ljubav

  • Iscrtavajući grb dječjom rukom mi govorimo o gradu Trogiru i trogirskoj djeci, ali i o djeci koja vole svoj grad jer mu pridaju pažnju na takav način. Djeca crtaju ono što vole. S obzirom da je to identitet vrtića, vole i svoj vrtić.

Označavanje, sigurnost i zajedništvo

  • Istovremeno u grbu, kao simbolu, utjelovljen je i svaki oblik sigurnosti, ali i zajedništva jer on predstavlja sve građane. Ovim vrlo jednostavnim, ali izrazito sugestivnim dječjim rješenjem jasno se daje do znanja da je riječ o gradskom vrtiću, a posredno i o onom koji štiti.

Projektni logo

Projektom je zaposlen jedan edukacijski rehabilitator na pola radnog vremena i tako je stručna služba Vrtića dobila još jednoga, četvrtoga člana.

Pokrenut je sportski program u 19 odgojnih skupina, koji je ujedno i jedna od najvažnijih projektnih aktivnosti jer se upravo njemu djeca najviše vesele. Aktivnost se provodi za vrijeme redovnog boravka djeteta u vrtiću i na jedan način mu osigurava zdrav rast i uredan razvoj.

Siječanj – ožujak 2019.

Pokrenuli smo prvi ciklus edukacija kojim smo obuhvatili i roditelje i odgojitelje.

Prva tema namijenjena našim roditeljima bila je – „Veliko putovanje do škole kroz igru“. Predavanja na spomenutu temu su održavali psiholog i logoped i to tijekom mjeseca siječnja, veljače i ožujka, a nastojalo se roditeljima približiti osnovne korake koji pokazuju kako kroz igru s djetetom uspostaviti pozitivnu interakciju i iz nje dalje graditi motivaciju za učenje.

Tema edukacije za stručno osoblje Vrtića bila je – „Emocije i načini nošenja sa stresom“. Na interaktivnim radionicama održanima tijekom mjeseca veljače i ožujka izvodile su se vježbe na kojima se slušalo o tome kako nastaju emocije, kako ih prepoznati, te koje aktivnosti aktivirati ukoliko dođe do nastanka stresa.

Travanj – lipanj 2019.

Druga tema namijenjena našim roditeljima bila je – „Kako ekrani utječu na razvoj djeteta“. Predavanje je obuhvatilo kratki i jednostavni teorijski pregled dosadašnjih istraživanja i informacija na temu utjecaja digitalne tehnologije na kognitivni i socio-emocionalni razvoj djece dok su u edukativno-teorijski dio predavanja inkorporirani praktični savjeti o tome kako svakodnevno djeci postaviti granice u ponašanju; od korištenja digitalne tehnologije pa sve do funkcioniranja kod kuće i u društvu.

Druga tema „Njegovo veličanstvo – stres“, namijenjena odgojiteljima i stručnoj službi je svojevrsni nastavak prve teme. Cilj ove radionice bio je upoznati se s utjecajem stresa na naš organizam, naše emocije, misli i ponašanje te kroz praktične vježbe savladati neke od tehnika smanjenja štetnog utjecaja stresa na organizam.

1