(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
header slika pcelice

U siječnju i veljači održane nove dvije radionice dodatne naobrazbe i usavršavanja za odgajatelje i stručne službe

I u novoj kalendarskoj godini 2020. nastavljamo s projektnim aktivnostima koje su dio projekta DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI, a odnose se na educiranje naših odgajatelja i stručne službe. To znači da nastavljamo veoma dobru i ugodnu suradnju sa stručnjacima – vanjskim suradnicima Pučkog otvorenog učilišta "Korak po korak" iz Zagreba.

U mjesecu siječnju i veljači održane su dvije jednodnevne radionice na temu "Razvoj predčitalačkih vještina i vještina predpisanja" i "Razvoj predmatematičkih vještina". Voditeljice radionica su Bojana Gotlin, odgajateljica – savjetnica u DV Savica, Zagreb, i Esmina Skopljak, odgajateljica - savjetnica u DV Matulji, Matulji. Predavanjima je nazočilo 35 stručnjaka naše ustanove (odgajatelji i stručna služba).

Edukacija "Razvoj predčitalačkih vještina i vještina predpisanja" održana je s ciljem razvoja kompetencija odgajatelja u radu s djecom na razvoju ovih vještina.

Pojam predčitalačkih vještina se odnosi na:

  • razumijevanje ispričane priče, jednostavno prepričavanje
  • razumijevanje funkcije čitanja i pisanja te obilježja teksta
  • razumijevanje pretvaranja govora u tekst
  • prepoznavanje glasova u riječi
  • rastavljanje riječi na glasove i sastavljanje glasova u riječ
  • prepoznavanje slova abecede i povezivanje s glasovima
  • razumijevanje zamjene slova glasovima
  • pisanje

Druga edukacija, na temu "Razvoja predmatematičkih vještina" također je održana s ciljem razvoja kompetencija odgajatelja u radu s djecom na razvoju spomenutih vještina, a sam pojam tih vještina bi se odnosio na niz znanja, činjenica i postupaka koje djeca usvajaju prije polaska u školu, a koja će im biti potrebna za razumijevanje matematike.

Dijete u predškolskoj dobi uči o:

  • odnosima u prostoru (unutra/vani, gore/dolje, ispred/iznad)
  • odnosima predmeta (veće/manje)
  • svojstvima predmeta (tvrd/mekan, topao/hladan)
  • količini
  • pojmu broja (brojenje, prebrojavanje, povezivanje broja i količine)

Sva ova znanja djeca stječu kroz igru, krećući se prostorom, baratajući predmetima.

Sadržaj ove objave isključiva je odgovornost Dječjeg vrtića Trogir.

1