Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Planiranje
Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Dv "Ribola"- 10-satni program, odgojiteljice Ines E. i Anamarija B.
TEMATSKO PODRUČJE: Pravo na razvojne poticaje
CILJ PROJEKTA: Jačati samostalnost djeteta u godini prije polaska u školu, osobito putem izgradnje znanja i vještina samostalnog snalaženja u vremenu, te poticanja razvoja sposobnosti samostalnog dolaženja do informacija.
POTICAJ: Projekt je započeo kao znatiželja djeca za vrijeme u određenom trenutku, česta pitanja koliko još do ...? Djeca su željela saznati to izrađuje satove, tko ih popravlja, kako se sat pokreće, što je kalendar, čemu služi, koliko ima mjeseci, dani u tjednu itd.
U okviru stručnog usavršavanja stručnih djelatnika Dječjeg vrtića Trogir, 26. ožujka 2019. godine održana je edukacija na temu "Međusobna komunikacija odgajatelja u dječjem vrtiću".
Edukaciju je vodila Marija Vučić, mag.ped. - pripravnik.
Za stručne djelatnike Dječjeg vrtića Trogir, 24. siječnja 2019. održana je edukacija na temu "Komunikacija s djetetom".
Edukaciju je vodio doktor znanosti Toni Maglica, socijalni pedagog, psihoterapeut i profesor na splitskom Filozofskom fakultetu koji je iskustvo stekao kroz višegodišnji neposredni rad s djecom i mladima.
Odgojitelji su se kroz primjere iz prakse kao i praktične vježbe podsjetili na najvažnije temelje komunikacije te još jednom osvijestili svoju važnost, odgovornost kao i ulogu u ranom razvoju djece.