Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Tradicionalna Olimpijada Dječjeg vrtića Trogir, četrnaesta po redu, održana je ovog petka na Batariji.
Šest ekipa natjecalo se u sljedećim disciplinama: mali nogomet, trčanje na 50 m, štafeta 4 x 25 m, bacanje loptice u dalj i skok u dalj, a svima je moto bio: "Važno je sudjelovati, a ne pobijediti!".
Na kraju su se svi mali olimpijci okitili medaljama, ali one zlatnog, srebrnog i brončanog sjaja dobili su oni s najboljim rezultatima.
Mališani su nacrtali što za njih znači očuvanje okoliša, a mladi trogirski umjetnik Dino Vejnović njihove je crteže prenio na pročelje vrtića.
Trogirski dječji vrtić "Maslačak" nedavno je prošao kroz projekt energetske obnove. Postavljena je nova izolacija, kvalitetnija fasada i od sada će zgrada trošiti i do upola energije koju je trebala za grijanje i hlađenje. Usto, djeca i odgajatelji boravit će u ugodnijem prostoru, no - što zapravo mališanima znači pojam energetske obnove i što će zapamtiti osim ekipe majstora koja im je neko vrijeme boravila usred njihovog terena, među toboganima i ljuljačkama?
Odgajateljice na čelu s tetom Marinom zato su dale djeci priliku da rade ono u čemu su najbolji – budu kreativna. Kako bi im približile važnost čuvanja energije i prirode, dale su im zadatak da nacrtaju kako oni vide čist i očuvan okoliš. Mali Trogirani i Trogiranke to su ozbiljno shvatili i predali svoja mala umjetnička djela prepuna cvijeća, drveća, leptira, ptičica i šarenih zemaljskih kugli, a onda je uslijedilo iznenađenje.
Dv "Ribola"- 10-satni program, odgojiteljice Ines E. i Anamarija B.
TEMATSKO PODRUČJE: Pravo na razvojne poticaje
CILJ PROJEKTA: Jačati samostalnost djeteta u godini prije polaska u školu, osobito putem izgradnje znanja i vještina samostalnog snalaženja u vremenu, te poticanja razvoja sposobnosti samostalnog dolaženja do informacija.
POTICAJ: Projekt je započeo kao znatiželja djeca za vrijeme u određenom trenutku, česta pitanja koliko još do ...? Djeca su željela saznati to izrađuje satove, tko ih popravlja, kako se sat pokreće, što je kalendar, čemu služi, koliko ima mjeseci, dani u tjednu itd.
U okviru stručnog usavršavanja stručnih djelatnika Dječjeg vrtića Trogir, 26. ožujka 2019. godine održana je edukacija na temu "Međusobna komunikacija odgajatelja u dječjem vrtiću".
Edukaciju je vodila Marija Vučić, mag.ped. - pripravnik.