(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 2
  • 4
  • 1
  • 5
  • 3

Obavijest za roditelje o obvezama potpisivanja ugovora

Obavijest roditeljima korisnicima ljetnog dežurstva

Vrtne gredice u našem dvorištu

Krajem travnja, u dvorištu vrtića Maslačak, stiglo je nešto što nas je jako obradovalo i zaintrigiralo. Postavljene su nam vrtne gredice. Ugledavši drvene okvire ispunjene zemljom, djeca su krenula s pitanjima i izjavama:

„Je li to za voće i povrće?“ (T.P)

„Moji baba i dida imaju plastenik i sve u njega sade!“ (K.B.)

„Mi ćemo sigurno nešto tu posaditi!“ (A.M.)

„I moja baba ima neke sjemenke!“ (G.S.)

Odmah sutradan krenuli smo sa sadnjom. Svaka skupina odlučila se što će posaditi i posijati. Posijali i posadili smo jagode, tikvice, bundeve, grah, salatu, rotkvice, papriku, rajčicu…

O vrtu smo svakodnevno brinuli – zalijevali sadnice, plijevili korov, pričali i pjevali našim biljkama. Svakodnevno smo primjećivali kako one zadovoljno rastu te naposlijetku i daju plodove. Radosno smo se počastili plodovima koji su bili spremni za jelo, a sve smo i fotografirali kako bismo mogli i drugima pokazati što smo uzgojili!

Nastavi čitati

Završno druženje djece i roditelja u DV Maslačak

Ove godine smo završno druženje koncipirali i osmislili na drugačiji način – kroz niz osmišljenih igara koje u sebi imaju notu malog takmičenja (u kojem se prednost daje djeci), u kojima su sudjelovala djeca sa svojim roditeljima.

Tom prilikom roditelji su imali mogućnost upoznati svoje dijete u socijalnom kontekstu koji je drugačiji od obiteljskog. Uključivanjem roditelja u druženje i igru približavamo obitelj vrtiću i vrtić obitelji. Bilo je to zajedničko sportsko druženje s roditeljima.

U vrtićkom dvorištu djeca i roditelji mogli su pokazati sve svoje vještine. Tako su se međusobno natjecali u:

  • potezanju velikog konopa (majke – očevi; dječaci – djevojčice)
  • preskakivanju velikog konopa (vijače)
  • trčanju u vrećama
  • trčanju s napuhanim balonom između koljena
  • igri „Pčelica“ – cilj: skupiti sve loptice u bojama te ih pravilno rasporediti u kantice
  • igri „Jaje u kuhači“ – igra okulomotorne koordinacije

Nastavi čitati

Projekt "Glazbena čarolija" u DV Ribola

Projekt smo započeli s upoznavanjem djece s tempom, ritmom i tonom. Kroz slikovnice, pjesme, (istraživali smo zvuk uz pomoć različite količine vode u staklenkama), te kroz skladbe smo im približili ove pojmove. Djeca su upoznala instrumente s tipkama, žičane instrumente, te puhače. U posebnu skupinu smo stavili šuškalice jer su im one najdraže.

Djeca su donosila od kuće različite instrumente, te su svakodnevno svirali, posuđivali instrumente jedni drugima. Većina djece je isprobala svirati stopalima na podnim klavijaturama. Mnogo instrumenata smo izradili uz zajedničku suradnju djece i odgojitelja (šuškalice, bubnjeve, klavir, žičane instrumente…).

U skupinu smo ugostili djevojčicu Martu M. koja nam je pjevala i svirala violinu, te tatu Ivana T. koji nam je svirao na gitari.

Kroz ovaj projekt djeca su još više zavoljela glazbu, te su svaki dan tražila glazbu na CDu, pjevala su, plesala. Slušala su različitu vrstu glazbe (klasičnu, dječju…). Naučila su da svaka skladba ne mora biti praćena tekstom. Svako dijete se uključilo prema vlastitim mogućnostima i interesu.

Nastavi čitati

Završna svečanost u DV Maslina

U p.o. Maslina, odgojna skupina "Kalendulica" obilježila je kraj pedagoške godine zajedničkim druženjem djece i roditelja.

Završnu svečanost obilježila je dječja igra, ples i svečano čašćenje, gdje smo u suradnji s roditeljima organizirali zakusku.

Djeca su izrađivala zdrave slastice, poput sladoleda od voća gdje su osim upoznavanja s procesom izrade, istraživali okuse, mirise i teksturu.

Partnerski odnosi između obitelji i vrtića, važan su element uspješnog odgojno-obrazovnog rada, kao jedan od primjera je i navedeni oblik druženja.

Nastavi čitati

Mali čakavci iz DV Trogir podružnice Vrabac

Djeca DV Vrabac sa svojim odgojiteljima sudjelovala su na natječaju "ČA u versin, riči i pinelu" u organizaciji OŠ Bijaći s recitacijom Četri stađuna jedne mendule.

Na našu radost i ponos izvedba je prvonagrađena u kategoriji recitatorskog izričaja djece predškolskog uzrasta. Naši izvođači Domagoj Popović, Mihaela Buble, Mihael Svirać i Aleera Pavković također su sudjelovali na XI. susretu djece i učenika čakavaca "Dica i čakavica" u OŠ Bol u Bolu na otoku Braču.

Nastavi čitati

Završna svečanost u DV Sunce

15.06. imali smo našu Završnu svečanost u dječjem vrtiću Sunce u Žednom.

Roditeljima smo ukratko prezentirali što smo sve naučili i radili kroz ovu pedagošku godinu (koje su to izvanredne situacije, i koje žurne službe zovemo kad nam se nešto dogodi).

Otpjevali smo im pjesmicu "112" koju smo sami osmislili.

Podjelom diploma smo se oprostili sa našim predškolcima i poželjeli im sretan polazak u školu.

Sportskim igrama djece, roditelja i nas odgojitelja postigli smo zajedništvo, međusobno upoznavanje i zajedničko druženje.

Na veliko zadovoljstvo svih nas Završna svečanost je prošla veselo I zaigrano.

Nastavi čitati

1