(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 5
  • 3
  • 4
  • 1
  • 2

U skupini "Gusjenice" obilježen Dan ružičastih majica

Svake zadnje srijede u mjesecu veljači se obilježava Dan ružičastih majica kao Nacionalni dan borbe protiv nasilja nad vršnjacima koji se obilježava diljem svijeta. Tako smo i u našoj skupini "Gusjenice" raspravljali o tome što znači biti dobar prijatelj, kako se osjećamo kada nas netko udari, koja je važnost pomaganja drugima,...

Dan smo obilježili i zajedničkim fotografiranjem u ružičastim majicama te odlučili da svatko učini jedno dobro djelo svome prijatelju.

Nastavi čitati

U svijetu boja i oblika

Budući da su djeca imala teškoća s imenovanjem osnovnih boja, ova tema potakla ih je na učenje boja kroz igru i različite aktivnosti. Upoznali su osnovne boje, imenovali osnovne boje, prepoznavali osnovne geometrijske oblike i klasificirali ih po zadanim kriterijima, razvijali verbalnu komunikaciju te maštu i kreativnost.

Bilo je tu i raznih veselih igara, kao što je pokretna igra traženja zadanih oblika po sobi dnevnoga boravka i igra s kockom na kojoj su prikazani geometrijski oblici koje dijete imenuje i crta. Slušale su se prigodne pjesmice i čitale slikovnice i priče. Rezanjem i ljepljenjem raznobojnih geometrijskih oblika djeca su razvijala motoriku šake, dok su kroz različite didaktičke igre vježbali prepoznavanje osnovnih svojstava predmeta u svojoj okolini. Djeca sada mogu imenovati osnovne boje i oblike, što će im mnogo značiti u promatranju i doživljavanju svijeta oko sebe.

Nastavi čitati

Štrumpfovi u DV Leptirić

Nekoć davno postojala je šumica u kojoj su u svom tajnom naselju živjela malena stvorenja, a zvali su se Štrumpfovi.

Štrumpfovi su posjetili naš vrtić i djecu čarolijom pretvorili u male Štrumpfiće i tako su se Štrumpfići iz skupine "Gusjenice" Dv Leptirić priključili veseloj maškaranoj povorci u organizaciji Karnjevalske udruge Polantana.

Vesela povorka kretala se od Baletne škole prema Brcu u Kaštel Kambelovcu. Nakon šetnje ulicama Kaštela, na Brcu je organizirana kratka zabava s podjelom krafnica i sokova za najslađe maškare. Vrhunac događaja bilo je spaljivanje krnje - mobitela koji je kriv za sve naše nedaće...

Odgojiteljice: Marica i Danijela

Nastavi čitati

Božićna radionica s roditeljima u DV Maslina

U jasličnoj skupini Lavandica - DV Maslina održana je božićna radionica s roditeljima, osmišljena s ciljem jačanja suradnje između odgojitelja i roditelja te poticanja zajedničkog stvaralaštva u blagdanskom duhu.

Radionica je bila prilika za roditelje i odgojitelje da kroz kreativne aktivnosti, poput izrade božićnih ukrasa razvijaju međusobno povjerenje i zajedništvo. Uz osmijehe, toplu atmosferu i razmjenu ideja, sudionici su imali priliku ne samo stvarati, već i produbiti razumijevanje važnosti zajedničkog djelovanja u odgoju i razvoju djece.

Poseban naglasak stavljen je na suradnju roditelja i odgojitelja, koja ima ključnu ulogu u stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za najmlađe. Kroz ovakve aktivnosti jačaju se odnosi, omogućuje se bolja komunikacija i razvija osjećaj pripadnosti zajednici vrtića.

Nastavi čitati

1