Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Svake zadnje srijede u mjesecu veljači se obilježava Dan ružičastih majica kao Nacionalni dan borbe protiv nasilja nad vršnjacima koji se obilježava diljem svijeta. Tako smo i u našoj skupini "Gusjenice" raspravljali o tome što znači biti dobar prijatelj, kako se osjećamo kada nas netko udari, koja je važnost pomaganja drugima,...
Dan smo obilježili i zajedničkim fotografiranjem u ružičastim majicama te odlučili da svatko učini jedno dobro djelo svome prijatelju.
Budući da su djeca imala teškoća s imenovanjem osnovnih boja, ova tema potakla ih je na učenje boja kroz igru i različite aktivnosti. Upoznali su osnovne boje, imenovali osnovne boje, prepoznavali osnovne geometrijske oblike i klasificirali ih po zadanim kriterijima, razvijali verbalnu komunikaciju te maštu i kreativnost.
Bilo je tu i raznih veselih igara, kao što je pokretna igra traženja zadanih oblika po sobi dnevnoga boravka i igra s kockom na kojoj su prikazani geometrijski oblici koje dijete imenuje i crta. Slušale su se prigodne pjesmice i čitale slikovnice i priče. Rezanjem i ljepljenjem raznobojnih geometrijskih oblika djeca su razvijala motoriku šake, dok su kroz različite didaktičke igre vježbali prepoznavanje osnovnih svojstava predmeta u svojoj okolini. Djeca sada mogu imenovati osnovne boje i oblike, što će im mnogo značiti u promatranju i doživljavanju svijeta oko sebe.
Nekoć davno postojala je šumica u kojoj su u svom tajnom naselju živjela malena stvorenja, a zvali su se Štrumpfovi.
Štrumpfovi su posjetili naš vrtić i djecu čarolijom pretvorili u male Štrumpfiće i tako su se Štrumpfići iz skupine "Gusjenice" Dv Leptirić priključili veseloj maškaranoj povorci u organizaciji Karnjevalske udruge Polantana.
Vesela povorka kretala se od Baletne škole prema Brcu u Kaštel Kambelovcu. Nakon šetnje ulicama Kaštela, na Brcu je organizirana kratka zabava s podjelom krafnica i sokova za najslađe maškare. Vrhunac događaja bilo je spaljivanje krnje - mobitela koji je kriv za sve naše nedaće...
U jasličnoj skupini Lavandica - DV Maslina održana je božićna radionica s roditeljima, osmišljena s ciljem jačanja suradnje između odgojitelja i roditelja te poticanja zajedničkog stvaralaštva u blagdanskom duhu.
Radionica je bila prilika za roditelje i odgojitelje da kroz kreativne aktivnosti, poput izrade božićnih ukrasa razvijaju međusobno povjerenje i zajedništvo. Uz osmijehe, toplu atmosferu i razmjenu ideja, sudionici su imali priliku ne samo stvarati, već i produbiti razumijevanje važnosti zajedničkog djelovanja u odgoju i razvoju djece.
Poseban naglasak stavljen je na suradnju roditelja i odgojitelja, koja ima ključnu ulogu u stvaranju sigurnog i poticajnog okruženja za najmlađe. Kroz ovakve aktivnosti jačaju se odnosi, omogućuje se bolja komunikacija i razvija osjećaj pripadnosti zajednici vrtića.