Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 18 vrtićkih, jednu vrtićku je za djecu s teškoćama u razvoju,
te 4 jasličke odgojno-obrazovne skupine.
Također se organizira Program predškole
koji je namijenjen djeci koja nisu obuhvaćena redovitim programom
ranog i predškolskog odgoja i naobrazbe.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Planiranje
Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Odgojiteljice iz PO "Ribola", skupine "Krijesnice" projektom "Čitaj sa mnom", te odgojiteljice MO "Leptirić", skupine "Medonjice" projektom "Djeca i emocije" sudjelovale su na Regionalnoj smotri projekata iz područja Nacionalnog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u Zadru.
Djeca Dv "Trogir" iz skupine petosatnog boravka "Vrabac" zvani "Kurjožasti", bude se iz zimskog sna. Nastavljaju sa obilascima grada i praćenjem zbivanja kako u društvenim manifestacijama tako prate i promjene u prirodi.
Pronalazimo vjesnike proljeća, odmaramo se nakon šetnje na stolicama novog mosta, osjećamo se kao na pozirnici pa pjevamo, a i uvjerljivo grlenim povicima tjeramo zimu u suradnji sa OŠ "Petar Berislavić" koji nas primaju u svoju povorķu maska. U pratnji roditelja, kojima se zahvaljujemo na suradnji, osjećali smo se još sigurniji i u dodatnoj pratnji policajca.
Recitacija na čakavici Štorija o škrinji zainteresirala je djecu za škrinjama koje čuvaju vrijednosti naše kulturne baštine. Tim potaknuti krenuli smo u posjet Etnografskom muzeju u Splitu gdje smo vidjeli škrinje raznih veličina i ukrasa te njihovih bogatih sadržaja. U njima se čuvala vrijedna odjeća, nošnja, posteljina, čipka, a u malim škrinjama odnosno škatulama vrijedan nakit.
Doživljaji i istraživanja su se prenijela kroz aktivnosti u našem vrtiću. Kreirali smo Etno centar kojeg bogatimo raznim sadržajima kulturne baštine u suradnji s roditeljima, djedovima i bakama. Škrinja nas vodi u nove pustolovine i otkriva nam tajne i bogatstva. Potiče i razvija dječju maštu i kreativnost kroz zanimljive aktivnosti i suradnje.
U područnom odjeljenju Maslina, u odgojnim skupinama "Rusulica" i "Kalendulica", povodom Dana očeva organizirali smo aktivnost druženja djece i odraslih. U ovoj aktivnosti djeca su imala priliku pobliže se upoznati s karakteristikama zanimanja policajac / policajka.
Zahvaljujući suradnji s roditeljem skupine, na djeci primjeren način su opisana pravila u prelasku ceste, djeca su razgledavala policijska službena vozila i postavljala razna pitanja našim gostima.
Za uspomenu su djeca dobila svjetleće narukvice i prsluke koje ćemo koristiti u našim šetnjama.
20.3.2025. iz DV Leptirić krenulo je 36 djece na poludnevni izlet u Žedno.
Posjetili smo dječji vrtić „Sunce“, razgledavali njihove skupine. Krenuli smo u zajedničku šetnju, sve zajedno 70 djece do crkve sv. Mavra šumskom stazom te se tamo malo opustili i poigrali. Upoznali smo djecu s malim dijelićem naše povijesti. Vratili smo se zatim na obližnju livadu u vlasništvu obitelji djevojčice koja pohađa DV Sunce, a koju su ponudili za potrebe vrtićke djece.
U zajedničkim igrama i druženju sve djece organizirali smo i tjelesne aktivnosti potezanje konopa, igre na lastik, badmingtnon, preskakanje vijača, igre loptom, društvene igre, istraživanje livade sa povećalima te tražanje kukaca, naročito pčela.