Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Planiranje
Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
18. ožujka 2025.g. posjetile su nas djelatnice Gradskog društva Crvenog križa Trogir koje su nam predstavile slikovnicu „Žabac i izgubljeni dom“. Ista je djecu na primjeren način upoznala s negativnim posljedicama klimatskih promjena i načinima njihova smanjivanja.
Po završetku priče ponuđeni su materijali za bojanje od kojih planiramo napraviti svoju slikovnicu. Druženje je završilo plesom uz prigodnu pjesmu „Pjevaj, pleši, volontiraj“.
Naučili smo da svatko od nas ima svoju ulogu u očuvanju prirode i da se trebamo odgovorno ponašati.
11. veljače 2025. g. održana je edukativna radionica "Biljke – začinsko i ljekovito bilje". Organizator iste je udruga "Sunce" koja svojim projektima i aktivnostima učestalo radi na zaštiti okoliša i prirode.
U radionici je sudjelovala i nekolicina djece iz skupine „Zvjezdice“ (odgojiteljice Ivić i Romić). Djeca su imala priliku upoznati se s autohtonim ljekovitim biljem (kadulja, lavanda, ružmarin, smilje, lovor), uspoređivala su stabljike, listove, boju cvijeta te njihove intenzivne mirise.
Voditeljica radionice, postavljajući poticajna pitanja, poticala ih je na razmišljanje o primjeni bilja u svakodnevnom životu (ljekoviti čajevi, sredstvo protiv komaraca i moljaca, eterična ulja, začini...). Naučila su na koji način treba sušiti biljke i kako od istih napraviti mirisne jastučiće. Obnovili su svoje znanje o građi biljke te o funkciji njenih glavnih dijelova. Osim toga, sudjelovala su u procesu sijanja sjemena bosiljka čije klijanje i nicanje željno iščekujemo.
Djeca iz Dječjeg vrtića "Leptirić", skupina "Medonjice" i "Gusjenice" na pokladni utorak, 4.3.2025. godine, uz veselu glazbu, ples i prigodno čašćenje optužila su ovogodišnjeg krnju - mobitel koji je kriv za sve dječje probleme.
Štrumpfovi su došli iz Amerike otplesati svoj ples u "grad sretnog trenutka" u kojem su majstori isklesali trlju u kamenu. Nekada davno oni su upali u rupu i odjednom se našli u Americi, a hrvatski jezik dobro govore jer je jednom od njih, štrumpfu Flower - Cvjetku dida živio u ŠtrumpfPlanome gdje se nalazi naš vrtić.
Čarolijom su došli natrag i našli svoje mjesto u skupinama "Gusjenice" i “Medonjice” u DV Leptirić.
U sklopu projekta "Rastimo zdravo" djeca su sudjelovala u brojnim aktivnostima istražujući, otkrivajući i manipulirajući raznim materijalima te poticajima.
Aktivnosti poput tjelesnih, istraživačkih, životno-praktičnih, raznovrsnih igara potiču djetetov interes i visoku uključenost. Djeca se upoznaju s važnošću konzumacije zdravih namirnica, pokretom, održavanjem higijenskih navika.
U tjednu od 10.2. do 14.2. 2025. godine u PO "Leptirić", u skupinama Medonjice i Gusjenice provedene su aktivnosti vezane za sigurnost djece na Internetu.
Djeca su upoznata sa ulogom modernih alata.
Cilj aktivnosti:
pomoć djeci da prepoznaju utjecaj prekomjernog vremena pred ekranima
poticanje na odabir zdravih i zabavnih aktivnosti
razvoj kreativnosti i socijalnih vještina kroz igre, priče, različite aktivnosti.