Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 18 vrtićkih, jednu vrtićku je za djecu s teškoćama u razvoju,
te 4 jasličke odgojno-obrazovne skupine.
Također se organizira Program predškole
koji je namijenjen djeci koja nisu obuhvaćena redovitim programom
ranog i predškolskog odgoja i naobrazbe.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
U okviru stručnog usavršavanja stručnih djelatnika Dječjeg vrtića Trogir, 26. ožujka 2019. godine održana je edukacija na temu "Međusobna komunikacija odgajatelja u dječjem vrtiću".
Edukaciju je vodila Marija Vučić, mag.ped. - pripravnik.
Za stručne djelatnike Dječjeg vrtića Trogir, 24. siječnja 2019. održana je edukacija na temu "Komunikacija s djetetom".
Edukaciju je vodio doktor znanosti Toni Maglica, socijalni pedagog, psihoterapeut i profesor na splitskom Filozofskom fakultetu koji je iskustvo stekao kroz višegodišnji neposredni rad s djecom i mladima.
Odgojitelji su se kroz primjere iz prakse kao i praktične vježbe podsjetili na najvažnije temelje komunikacije te još jednom osvijestili svoju važnost, odgovornost kao i ulogu u ranom razvoju djece.
Za stručne djelatnike Dječjeg vrtića Trogir, 28. veljače 2018. je održana edukacija na temu "Govorni poremećaji djece predškolske dobi: artikulacijski poremećaji, poremećaji tečnosti (mucanje i brzopletost), te dječja govorna apraksija". Edukaciju je vodio gospodin Dragan Lisica, prof., konzultant mentalnog zdravlja dojenčadi, djece i adolescenata.
Edukacija je bila vrlo zanimljiva i korisna našim odgojiteljima. Odgojitelji su imali priliku postavljati pitanja vezano za teškoće govora djece s kojima se susreću u svojem radu, te steći nova znanja iz ovog područja.
Odgojiteljice Anamarija Bezina i Nataša Matijaš iz Dječjeg vrtića Ribola dovele su u Brodotrogir dvadesetak mališana, od 4-6 godina koji pohađaju vrtić u desetosatnom programu, da na licu mjesta vide gigantske dizalice i brodove koji se ovdje grade, a koje redovito promatraju i komentiraju dok se šeću trogirskom rivom.
Međutim, teta Anamarija nam je otkrila i dublji razlog ove posjete, a taj je da su brodogradnja i pomorstvo okosnica njihovog projekta kojeg pripremaju za izlaganje na regionalnoj smotri iz područja Nacionalnog programa odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo koje će se održati 6. ožujka u Splitu.