(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 3
  • 1
  • 4
  • 5
  • 2

U zdravom tijelu zdrav duh

Cilj projekta bio je stvoriti navike vježbanja te razvijati ljubav prema određenom sportovima, kroz različite pokretne igre, „Širi – širi“, „Idemo u šumu“, „Ringe, ringe raja“.

Radili smo vježbe razgibavanja i jačanja svih mišićnih skupina, vježbali uz glazbu, razvijali različite motoričke vještine, spretnost, preciznost, koordinaciju oko-ruka (gađanje u metu, bacanje lopte u koš, hodanje po crti, rušenje čunjeva loptom,..) te težili učenju novih tjelesnih vještina kroz različite poligone.

Nastavi čitati

Sretno u školi!

„Maslačak to je vrtić naš

ma lijepo mu je ime baš.

Vrtić naš kuća je velika

u kojoj se igra, uči i pjeva,

vjerujte, nama se tu nikad ne zijeva!

I mali i veliki imaju prijatelja,

to je kuća puna veselja!“

U Dječjem vrtiću Maslačak ovih dana posebno je svečano i emotivno. S krajem pedagoške godine približio se i oproštaj s našim predškolcima od prijatelja i svojih odgojitelja.

Kroz pjesme, recitacije, igrokaze i ples uzeli su svoje prve diplome i krenuli u nove izazove. Našim predškolcima zaželjeli smo uspjeh u školi i puno dobrih prijatelja kakve su imali u vrtiću!

Viteška igra "Alka"

Program predškole okrunili smo viteškom igrom "Alka" u dvorištu vrtića.

Roditelji su svojim aktivnim sudjelovanjem imali priliku vidjeti koje sve vještine i znanja djeca stječu igrom, a djeca su pokazala svoju spremnost za školu.

Roditelje i djecu smo ispratili porukom:


"Kroz igru rastemo zajedno svi
igraj se sa mnom i Ti! "

Završna priredba „Kako je cvijet upoznao svijet“

„Svatko od nas je na svoj način lijep
i tako krasi ovaj svijet!“

Line Papaline

Svojim scenskim izričajem djeca 10-satnog programa prikazala su ljepotu morksih dubina i želju jedne male radoznale ribice „Line Papaline“!

Bumbari i pčele

Djeca 6-satne skupine svojim su roditeljima pripremila igrokaz prema dragoj pjesmici „Bumbari i pčele“ i to u dvorištu vrtića.

„Bumbari se sastali
i na pčele napali:
Kakav je to red
da ne date med?“

Tema "Obitelj"

U 5-satnoj skupini djeca su svoje recitacije i dramatizacije poklonila svojim roditeljima, braći, sestrama, bakama djedovima.

U temi „Obitelj“ našle su se mnoge recitacije i dramatizacije, a ovo je dio jedne od njih:

„Bilo od tate, bilo od mame,
uvijek čujem riječi znane:
Pitaj mamu, pitaj tatu!
Sutra ću pitati susjeda na katu!“

Jadranka Gogić

Nastavi čitati

1