(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 3
  • 5
  • 4
  • 2
  • 1

Aktivnosti vjerskog programa DV „Vrabac“

U vrtiću "Vrabac" u 6-satnom jutarnjem programu provodi se integrirani vjerski program.

Vjerske aktivnosti se ostvaruju kroz različite vrste interakcija djeteta u neposrednoj okolini, a to su: životno-praktične i radne aktivnosti, raznovrsne igre, druženja, umjetnički sadržaji, izražavanje i stvaranje, istraživačko-spoznajne aktivnosti, koje prate tijek pedagoške i liturgijske godine.

Nastavi čitati

Završna svečanost u DV "More"

"Škatula malog raja"

Suradnja sa srednjom školom Ivan Lucić i majkom djevojčice iz naše skupine koja je profesorica kroatistike i književnosti.

ŠKATULA MALOG RAJA: trogirske priče i legende u atriju Muzeja grada Trogira.

Naša odgojno obrazovna skupina posjetila je izložbu, a ulogu pripovjedača preuzeli su gimnazijalci te svojom interpretacijom oduševili djecu koja su se na ovaj način imala prilike upoznati sa trogirskim legendama.

Obavijest za roditelje o radu Dječjeg vrtića "Trogir" tijekom ljetnog dežurstva (srpanj i kolovoz 2022.)

Poštovani roditelji,

ovim putem vas obavještavamo da će odgojno-obrazovni rad u ljetnom dežurstvu tijekom mjeseca srpnja i kolovoza (vrijeme kolektivnog godišnjeg odmora radnika Ustanove), biti organizirano kako slijedi:

  • JASLIČKI PROGRAM - PO „Maslina“, Petra 8, Trogir
  • VRTIĆKI PROGRAM - PO „Maslačak“, Kneza Trpimira 41, Trogir

Plaćanje korištenja usluga Ustanove tijekom ljetnog dežurstva određeno je u članku 29. Pravilnika o upisu djece u Dječji vrtić „Trogir“.

S poštovanjem,

Uprava Ustanove

Obavijest za roditelje korisnike usluga poludnevnih vrtićkih programa (5-satnih i 6-satnih)

Roditelji djece koja pohađaju vrtić tijekom ljeta, a koji su korisnici poludnevnih vrtićkih programa (5-satnih i 6-satnih), imaju obvezu sudjelovanja u cijeni usluga cjelodnevnog vrtićkog programa te su obvezni doći u Upravu Ustanove potpisati Aneks Ugovora o pružanju usluga ranog i predškolskog odgoja, obrazovanja i skrbi.

S poštovanjem,
Uprava ustanove

“Igre bez granica”- zajedničko druženje roditelja, djece i odgojitelja

Izumiranjem igara gubimo dragocjeni dio naše kulturne baštine. U dogovoru s roditeljima oživjeli smo nekadašnje popularne igre. Djeca su imala priliku vidjeti svoje roditelje u novim ulogama.

Nadamo se da će se ove igre proširiti od vrtićkog dvorišta do obiteljskih domova i zauvijek ostati u srcima naše djece.

Kompetencije koje su razvijane: mogućnost dogovora (s ostalom djecom i roditeljima) o načinu, vremenu i vrsti igre, sposobnost uočavanja tuđih emocija, ojačavanje empatije, te rješavanje konflikata mirnim putem.

Nastavi čitati

1