(021) 582 581   kontakt@vrtic-trogir.hr
Dječji vrtić Trogir
Dječji vrtić Trogir
  • 3
    Ciljevi

    Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
    je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti
    te obrazovne i socijalne dobrobiti.
  • 4
    Planiranje

    Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
    te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
    što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.

    Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
    a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
    nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
  • 2
    Polazišta u odgojno obrazovnom radu

    Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
    u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
    jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
  • 1
    Naši vrtići

    Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
  • 5
    Skrb i obrazovanje

    Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
    na području Grada Trogira i Općine Okrug.

    Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
    integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
    djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
    koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
    a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
  • 2
  • 4
  • 3
  • 1
  • 5

Natječaji za otvorena radna mjesta u Dječjem vrtiću Trogir

Vodeni tjedan

U Vodenom tjednu/Tjednu zdravlja kroz vođene i istraživačke aktivnosti usvajala su se znanja o: našem planetu Zemlji, važnosti i očuvanju vode, zdravim namirnicama, održavanju higijene i zdravlja. Djeca su navedeno usvajala na konkretama, prirodnim materijalima, vjernim vizualnim prikazima, itd.

Provođene su aktivnosti koje su poticale spoznajni razvoj, a ujedno i samostalnost u području brige o sebi, razvoj vještina grube i posebno fine motorike, jezično-govorni razvoj, senzorna integracija i razvoj kreativnosti.

Djeca su uživala i rado ponavljala aktivnosti i nakon ovog tjedna, a poseban interes su pokazali za sve igre s vodom, posebice bojanje vode.

Nastavi čitati

Obavijest o odobrenju EU projekta "DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI 2"

Poštovani roditelji, obavještavamo vas da nam je nakon uspješno završenog prvog projekta Unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odobren i drugi projekt pod nazivom "DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI 2", kodnog broja UP.02.2.2.16.0086.

Temeljem Odluke o financiranju od 8. ožujka 2022. (KLASA: 910-01/21-06/105, UR.BROJ: 524-07-02-01-02/3-22-66) koju donosi Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, odobrena su nam bespovratna sredstva u iznosu od 2.540.194,15 kn.

Spomenuta Odluka o financiranju projekta donesena je u sklopu poziva UP.02.2.2.16 "Nastavak unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja" Operativnog programa "Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020." iz Europskog socijalnog fonda. Partner Vrtiću na projektu je Grad Trogir.

Zahvaljujući odobrenom projektu Dječji vrtić "Trogir" će nastaviti provoditi produljeni rad u 6 svojih područnih objekata, u sklopu kojeg će se provoditi i posebni programi (sportski program, informatički program, ekološki program i program ranog učenja stranog jezika) te će se na taj način nastaviti unaprjeđenje usluga, podizanje kvalitete rada kao i kvalitete života u Gradu Trogiru.

O svim detaljnim informacijama o projektu i ciljevima istog izvijestit ćemo Vas po potpisivanju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, koje očekujemo u skorom vremenu.

Projekt "Robot" i "Emocije"

Na veliki interes dvojice dječaka, započeli smo s projektom „Robot“ u kojeg smo uklopili i projekt „Emocije“.  U  projektu su sudjelovali osim djece i njihovi roditeljii, donošenjem raznolikog materijala.

Produkt našeg projekta je naša maskota Robot koji stoji u hodniku te mu djeca prilikom dolaska u vrtić mogu promijeniti „lice“, tužno, sretno, ljuto…, ovisno kako se i sami osjećaju. 

Nastavi čitati

1