Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Planiranje
Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Poštovani roditelji, obavještavamo vas da nam je nakon uspješno završenog prvog projekta Unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odobren i drugi projekt pod nazivom "DJEČJI VRTIĆ TROGIR – PARTNER OBITELJI 2", kodnog broja UP.02.2.2.16.0086.
Temeljem Odluke o financiranju od 8. ožujka 2022. (KLASA: 910-01/21-06/105, UR.BROJ: 524-07-02-01-02/3-22-66) koju donosi Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike, odobrena su nam bespovratna sredstva u iznosu od 2.540.194,15 kn.
Spomenuta Odluka o financiranju projekta donesena je u sklopu poziva UP.02.2.2.16 "Nastavak unaprjeđenja usluga za djecu u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja" Operativnog programa "Učinkoviti ljudski potencijali 2014. – 2020." iz Europskog socijalnog fonda. Partner Vrtiću na projektu je Grad Trogir.
Zahvaljujući odobrenom projektu Dječji vrtić "Trogir" će nastaviti provoditi produljeni rad u 6 svojih područnih objekata, u sklopu kojeg će se provoditi i posebni programi (sportski program, informatički program, ekološki program i program ranog učenja stranog jezika) te će se na taj način nastaviti unaprjeđenje usluga, podizanje kvalitete rada kao i kvalitete života u Gradu Trogiru.
O svim detaljnim informacijama o projektu i ciljevima istog izvijestit ćemo Vas po potpisivanju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, koje očekujemo u skorom vremenu.
Na veliki interes dvojice dječaka, započeli smo s projektom „Robot“ u kojeg smo uklopili i projekt „Emocije“. U projektu su sudjelovali osim djece i njihovi roditeljii, donošenjem raznolikog materijala.
Produkt našeg projekta je naša maskota Robot koji stoji u hodniku te mu djeca prilikom dolaska u vrtić mogu promijeniti „lice“, tužno, sretno, ljuto…, ovisno kako se i sami osjećaju.
Potaknuti i vođeni dječjim interesima zakoračili smo u projekt „Kazalište“. Djeca su svakodnevno od početka godine pokazivala izniman interes za izvođenje predstava i za glumu. Svakodnevno smo poticali djecu na govorno i scensko izražavanje.
Izradili smo malo kazalište lutaka, pisali scenarije, izrađivali kostime i rekvizite za kazališne predstave te izrađivali razne vrste kazališnih lutaka. Bogatili smo rječnik kod djece s novim pojmovima (scenarij, kostimografi, dramaturg, scena…).
Za potrebe projekta pristupili smo edukaciji u organizaciji AZOO-a „Priprema za izvanredne situacije s naglaskom na potres”- prezentiranje programa Hrvatskog Crvenog križa - "Sigurnije škole i vrtići”.
Osim toga, prijavili smo se na platformu HCK-a „Sigurnija djeca”, koja je između ostalog namijenjena i odgojiteljima, a na istoj su dostupne informacije, prijedlozi aktivnosti i radionice s uputama za izvođenje sa popratnim radnim listovima.
Cilj projekta: Proširiti postojeća i steći nova znanja o potresu, poplavi, požaru, sigurnosti i samozaštiti te razvijati odgovornost i empatiju.
Naša soba dnevnog boravka nalazi se na katu vrtića te je od dvorane odijeljena kliznim vratima. Svakodnevno osim tjelesnih aktivnosti provodimo i druge aktivnosti u dvorani. Početkom godine smo se upoznali sa spravama, korištenjem istih.
Djeca su pokazala interes za tjelesnim aktivnostima, pogotovo za raznim pokretnim igrama, te kružnim poligonima u kojima djeca ne trebaju dugo čekati na red te kojim djeca razvijaju grubu motoriku, spretnost, koordinaciju, brzinu…