Planiranje odgojno obrazovnog procesa temelji se na znanju i očekivanju odgojitelja
te njegovih shvaćanja djeteta, djetinjstva, socijalizacije, odgoja i obrazovanja,
što znači da je psihološki, pedagoški i didaktički utemeljeno.
Odgojitelj promišlja dobrobiti i načine na koji se ona može ostvariti,
a ne na parcijalne ciljeve tj. područja i sadržaje učenja,
nezavisno od individualnih značajki svakog djeteta.
Naši vrtići
Dječji vrtić Trogir u svom sastavu ima 19 vrtićkih i jednu jasličku skupinu.
Skrb i obrazovanje
Dječji vrtić Trogir je ustanova koja skrbi o predškolskom odgoju i obrazovanju
na području Grada Trogira i Općine Okrug.
Različiti segmenti odgojno-obrazovnog procesa (zaštita, njega, odgoj, obrazovanje)
integrirani su u cjelinu u svim segmentima zajedničkog življenja djeteta s drugom
djecom i odraslima u vrtiću usmjereni prema razvoju različitih kompetencija djece
koje se potiču u kontekstu razvojnih mogućnosti svakog djeteta posebno,
a ne prema njegovoj kronološkoj dobi.
Ciljevi
Prema Nacionalnom kurikulumu cjelokupan odgojno obrazovni rad
je usmjeren prema osiguravanju osobne, emocionalne i tjelesne dobrobiti te obrazovne i socijalne dobrobiti.
Polazišta u odgojno obrazovnom radu
Svoj rad temelji na suvremenom shvaćanju djeteta i institucionalnog djetinjstva
u čijem je središtu aktualizacija razvojnih mogućnosti i poštovanje
jedinstvene osobnosti i dostojanstva svakog djeteta.
U projekt koji se odvija u našoj skupini uveo nas je dječak koji je često nosio kuhinjska pomagala s kojima su se rado igrala sva djeca. To nas je dovelo do projekta „Lonci i poklopci“ u kojem, putem brojnih aktivnosti, upoznajemo kuhinjska pomagala, učimo o hrani, pravilnoj prehrani, stvaramo stolno-manipulativne igre u kojima međusobno povezujemo temu hrane s učenjem boja, oblika i sl.
U sklopu projekta ugostili smo i profesionalnog kuhara koji je djecu oduševio. Djeca su imala priliku upoznati razno kuhinjsko posuđe, mašinu za izradu tjestenine te istu i koristiti.
Povodom Međunarodnog dana Crvenog križa djeca i odgojitelji 10-satnog programa posjetili su njihov ured u gradu Trogiru.
Ravnateljica Crvenog križa Trogir, Tanja Jakus sa suradnicima, izrazila je veliko zadovoljstvo našim dolaskom i poželjela dobrodošlicu. Nakon edukativnog dijela pri kojem su djeca proširila spoznaje o značenju i važnosti Crvenog križa kao i o broju 112, djeci su se prezentirale neke od vježbi pružanja prve pomoći (kao npr. kako se radi masaža srca koju su djeca isprobala na lutki).
Aktivno su sudjelovala i u vježbi pružanja pomoći onesviještenoj osobi.
Smatramo da je djecu od rane dobi potrebno educirati o izvanrednim situacijama kako bi se izbjegle ili umanjile posljedice katastrofa. Naš dječji vrtić već drugu godinu radi na projektu '"Siguran vrtić", jer nam je cilj učiniti ga sigurnim mjestom i educirati našu djecu na najbolji način. Osim suradnje s HCK-em, ostvarena je suradnja i sa Službom civilne zaštite Split čije smo djelatnike pozvali u naš vrtić.
Djeca su se aktivnim sudjelovanjem te pomoću prezentacije upoznala s jedinstvenim brojem 112. Provedena je i praktična vježba u kojoj su djeca upoznata s načinom razgovora u slučaju potrebe pozivanja broja 112.
Osim navedenog, prikazane su im zadaće žurnih službi i operativnih snaga sustava civilne zaštite; ponašanje u slučaju potresa i požara (pomoću videozapisa u kojima su na primjeren način prikazana pravila ponašanja i objašnjenja za iste, kao i opasnosti nepridržavanja pravila).
Iznimno smo zadovoljni suradnjom koja će se nastaviti na obostrano zadovoljstvo, a prije svega radi dobrobiti naše djece.
Upisi djece u programe jaslica i vrtića te posebne odgojno-obrazovne programe Dječjeg vrtića „Trogir“ za 2023./2024. pedagošku godinu (1. 9. 2023. – 31. 8. 2024.) provest će se u drugom tjednu mjeseca svibnja 2023. godine.
Zahtjevi za upis djece uz prilaganje potrebne upisne dokumentacije zaprimat će se isključivo elektronički – online aplikacija, putem poveznice koja će biti objavljena na mrežnoj stranici Ustanove.
Podnositelji zahtjeva će biti obaviješteni o točnom terminu u kojem će moći pristupiti ispunjavanju aplikacije za upis.
Na radionici su djeca izrađivala "mini kompostište" u staklenci. Na dno staklenke su stavili grančice, a na njih su slagali slojeve biootpada, zemlje i raznog suhog materijala. Učili su o recikliranju i odvajanju biootpada, a svako je dijete dobilo istraživački dnevnik u kojem treba pratiti i bilježiti promjene u volumenu, mirisu i vlažnosti svog kompostera u naredna četiri tjedna.