U vrtiću "Vrabac" u 6-satnom jutarnjem programu provodi se integrirani vjerski program.
Vjerske aktivnosti se ostvaruju kroz različite vrste interakcija djeteta u neposrednoj okolini, a to su: životno-praktične i radne aktivnosti, raznovrsne igre, druženja, umjetnički sadržaji, izražavanje i stvaranje, istraživačko-spoznajne aktivnosti, koje prate tijek pedagoške i liturgijske godine.
Suradnja sa srednjom školom Ivan Lucić i majkom djevojčice iz naše skupine koja je profesorica kroatistike i književnosti.
ŠKATULA MALOG RAJA: trogirske priče i legende u atriju Muzeja grada Trogira.
Naša odgojno obrazovna skupina posjetila je izložbu, a ulogu pripovjedača preuzeli su gimnazijalci te svojom interpretacijom oduševili djecu koja su se na ovaj način imala prilike upoznati sa trogirskim legendama.
Izumiranjem igara gubimo dragocjeni dio naše kulturne baštine. U dogovoru s roditeljima oživjeli smo nekadašnje popularne igre. Djeca su imala priliku vidjeti svoje roditelje u novim ulogama.
Nadamo se da će se ove igre proširiti od vrtićkog dvorišta do obiteljskih domova i zauvijek ostati u srcima naše djece.
Kompetencije koje su razvijane: mogućnost dogovora (s ostalom djecom i roditeljima) o načinu, vremenu i vrsti igre, sposobnost uočavanja tuđih emocija, ojačavanje empatije, te rješavanje konflikata mirnim putem.
Nakon dužeg vremenskog razdoblja nemogućnosti okupljanja kako u svim zatvorenim prostorima tako i u odgojnim skupinama vrtića, dočekali smo da zajedno s roditeljima i djecom organiziramo radionice izrade kostima za našu završnu predstavu.
U ugodnom druženju roditelja (mame), djece i odgojitelja, izmjenjujući ideje, kreativnost i sugestije nastali su kostimi za našu glazbeno-scensku predstavu na temu stanovnika mora pod nazivom "Dobro se dobrim vraća".
U 10-satnom programu s integriranim dramsko-scenskim programom DV "Vrabac" odvijao se proces nastajanja priče, zatim slikovnice i predstave kroz razne igre i aktivnosti.
Djeca su se igrala lutkarskih i dramskih improvizacija, izrađivala scenske kulise i kostime, a najviše ih je zabavljalo kretnje uz glazbu.
Dramsko-scenski program je nepresušni izvor odgojno-obrazovnih vrijednosti.
U Vodenom tjednu/Tjednu zdravlja kroz vođene i istraživačke aktivnosti usvajala su se znanja o: našem planetu Zemlji, važnosti i očuvanju vode, zdravim namirnicama, održavanju higijene i zdravlja. Djeca su navedeno usvajala na konkretama, prirodnim materijalima, vjernim vizualnim prikazima, itd.
Provođene su aktivnosti koje su poticale spoznajni razvoj, a ujedno i samostalnost u području brige o sebi, razvoj vještina grube i posebno fine motorike, jezično-govorni razvoj, senzorna integracija i razvoj kreativnosti.
Djeca su uživala i rado ponavljala aktivnosti i nakon ovog tjedna, a poseban interes su pokazali za sve igre s vodom, posebice bojanje vode.
Na veliki interes dvojice dječaka, započeli smo s projektom „Robot“ u kojeg smo uklopili i projekt „Emocije“. U projektu su sudjelovali osim djece i njihovi roditeljii, donošenjem raznolikog materijala.
Produkt našeg projekta je naša maskota Robot koji stoji u hodniku te mu djeca prilikom dolaska u vrtić mogu promijeniti „lice“, tužno, sretno, ljuto…, ovisno kako se i sami osjećaju.
Potaknuti i vođeni dječjim interesima zakoračili smo u projekt „Kazalište“. Djeca su svakodnevno od početka godine pokazivala izniman interes za izvođenje predstava i za glumu. Svakodnevno smo poticali djecu na govorno i scensko izražavanje.
Izradili smo malo kazalište lutaka, pisali scenarije, izrađivali kostime i rekvizite za kazališne predstave te izrađivali razne vrste kazališnih lutaka. Bogatili smo rječnik kod djece s novim pojmovima (scenarij, kostimografi, dramaturg, scena…).